KA2 "FIST” (Fighting Identities Stereotypes Together)

Lidzfinanse_Erasmus_progr_logo_1

ES Erasmus+ programmas starpskolu stratēģisko partnerību (KA219) projekts

"FIST” (Fighting Identities Stereotypes Together)

“KIDS” (Kopā pret ID stereotipiem)

Nr. 2018-1-IT02-KA229-048311_3

 

Koordinators

  • Liceo scientifico e linguistico Alvise Cornaro ( www.liceocornaro.gov.it) , Via Antonio Riccoboni 14, Padova, Itālija.

Partneri: 

  • Gimnazija Poljane (www.gimnazija-poljane.com) , Strossmayerjeva 1, Ljubljana, Slovēnija.

 

Galvenie mērķi ir:

- veicināt radošas, harmoniskas, atbildīgas un pilsoniski aktīvas personības veidošanos un attīstību;

- stiprināt audzēkņos savas tautas kultūridentitāti un radīt priekšstatu par citu tautu kultūrām;

- iepazīstināt ar teātra mākslas pamatelementiem;

- skolēnu kritiskās domāšanas attīstīšana;

- labās prakses pārņemšana un integrācija savā skolā;

 

Projekta apraksts:

21.gs. ir mainījusies izpratne par izglītību. Tieši tāds skolēns, kurš aktīvi piedalās studiju kursa apguvē, ir radošs. Radošumam jākļūst par pamatprincipu mācību procesā. Radošums- tā ir neatkarīga, nestandarta domāšana, kas ļauj noteiktu lietu, parādību, procesu ieraudzīt jaunā gaismā, jaunā aspektā. Tāpēc skolēniem būs sniegtas teorētiskas un praktiskas zināšanas skatuves runā un aktiermeistarībā ar nolūku attīstīt bērnu spējas, talantu, radošumu un daudzveidīgas prasmes teātra mākslas jomā.

Projekta dalībnieki piedalīsies dažādos ar teātra mākslu saistītos pasākumos (skatuves runas konkursos, teātru festivālos, sacensībās, svētkos u.c.);

Projekta ietvaros organizētās teātra mākslas nodarbībās, bērniem tiks mācīti aktiera meistarības, skatuves runas un kustības pamati. Aktiera meistarības meistarklasēs skolēniem tiks dota unikāla iespēja uzzināt pašiem sevi un vienaudžus, citādi paskatīties uz pasauli, atbrīvoties no kompleksiem.

Pateicoties skatuves runas mācībām, skolēni sāks skaļāk runāt uz skatuves. Turklāt audzēkņi iepazīsies ar literatūru: analizēs literārus darbu, izsekos katra varoņa loģiku. Tādējādi skolēni paplašina un attīsta savu redzesloku.

 

Maksimālais piešķirtais Projekta finansējums ir 15 830,00 EUR. Projektu līdzfinansē Eiropas Savienība.


 

Pirmā koordinatoru tikšanās Itālijā, Padovā.

Par mums raksta (Daugavpils pilsētas Izglītības pārvaldes mājas lapa) šeit>>

 

Konkurss šeit>>

Konkursa rezultāti šeit>>

 

Daugavpils 3. vidusskolas Erasmus + projekta “F.I.S.T - Fighting Identities Stereotypes Together” dalībnieku iespaidi Itālijā šeit>>


During our trip to Venice in Italy, working on the ‘FIST’ (Fighting Identities Stereotypes Together) project, the students were divided into small groups and everyone was given the task to make an interview on the topic of gender stereotypes. Our team consisted of three people; two of them were from Latvia and one from Italy. We decided to ask a question to ten people in the streets of Venice about the following stereotype: ‘Who are better drivers- men or women?’ Only one respondent believed that men drive better than women, because they drive in a safer manner but women constantly talk on the phone while driving. Six respondents said that people of both genders can drive a car very well, and the quality of driving depends only on the driver, no matter what the gender is. The remaining three respondents said that women drive better because they are more aware of the road rules than men.

 Another task was to find three gender stereotypes in Venice, during the trip. So, we found the following stereotypes: only women come shopping to Venice while men prefer seeing the sights ; only men can be Gondoliers; souvenir vendors are mainly men who can perfectly captivate clients.

FOTO


  

Kopā pret ID stereotipiem šeit>>


 

Noderīgi

Pieslēgties e-klasei

uzdevumi_logotips

 macibu_gram

obligata_litra

 

Saites

 DPIP

ES
VISC
Erasmus
DZM
LVA
Daugavpils 3. vidusskola